Klient prostřednictvím PIN jednoduše nabídku potvrdí na obrazovce bankomatu a prostředky se mu automaticky připíší na účet.

„Kontokorent nebo jeho navýšení konkrétním klientům umíme nabídnout díky pečlivému zpracování a vyhodnocování klientských dat. Nabízíme takovou výši kontokorentu, která daného klienta nepředluží. Zodpovědně volíme i to, zda je nabídka pro klienta vhodná. Klientovi nabízíme adekvátní řešení pro jeho momentální situaci," uvedl Michal Seifert, ředitel direct marketingu České spořitelny.

Bankomaty nabízí více služeb

Kontokorent je aktuální novinkou, kromě něho ovšem zůstává klientům České spořitelny řada dalších možností, jak bankomaty využít.

Prostřednictvím bankomatů lze uskutečnit řadu dalších transakcí, například zdarma zjistit zůstatek na účtu, zaplatit levně složenku či posílat peníze na jiné účty, vkládat hotovost nebo dobít kredit mobilního telefonu. Počet různých funkcí bankomatů už přesáhl desítku.

Čtěte také:
Policisté dopadli cizince kopírující karty v bankomatu
Nominace na nejabsurdnější bankovní poplatek 2009