Finanční výsledky zveřejní skupina koncem února. V roce 2013 utržila 1,5 miliardy korun a čistý zisk činil 214 milionů Kč.

Největší výrobce vína a sektů v ČR prodal loni téměř deset milionů lahví sektů, což představovalo sedmiprocentní nárůst oproti předloňskému roku. Jen za prosinec uplatnil na trhu čtyři miliony lahví sektů, tedy 40 procent celoročního objemu. "Loni jsme museli přidat několik mimořádných směn bezprostředně před Vánoci," řekl ředitel.

Tichých vín prodala skupina Bohemia Sekt 10,5 milionu lahví, meziročně o 10,5 procenta více. Dvouciferný meziroční růst zaznamenaly Víno Mikulov, Chateau Bzenec a Habánské sklepy, které jsou nejrychleji rostoucí značkou na trhu a s prodejem přes 4,5 milionu lahví lídrem trhu.

Skupina tak loni podle Beránka potvrdila svoji pozici lídra trhu. "Po pětileté ekonomické krizi se Češi přestali bát utrácet a při slavnostních okamžicích dávají přednost kvalitním značkám, za kkteré si neváhají připlatit," uvedl Beránek. I když má podle něj sekt v Česku stále status nápoje pro nejslavnostnější chvíle, chce firma nadále lidem ukazovat, že existují další možnosti a příležitosti.

Jedničkou mezi šumivými víny zůstal polosuchý Bohemia Sekt demi sec, který tvořil dvě třetiny celkového prodeje sektů. "Mnoho lidí už se však nebojí při výběru sektů experimentovat," řekl Beránek. Na dalších příčkách oblíbenosti byly Bohemia Sekt brut, Bohemia Sekt rose demi sec, Bohemia Sekt Chardonnay a nealkoholický Bohemia Sekt. Stále populárnější je také Bohemia Sekt Blanc de Noirs.