Bohemia Sekt loni prodal více než 11,5 milionu lahví šumivých vín, což je meziroční nárůst téměř o 14 procent. V závěru roku prodala skupina přes pět milionů lahví sektů. "Sekt je barometrem společenské nálady. Pozitivní vnímání spotřebitelů, na které ukazují i ekonomické průzkumy, tak potvrzuje i náš čtvrtinový meziroční nárůst prodejů v prosinci," řekl Beránek. Firma si šest let drží na maloobchodním trhu sektů podíl 65 až 70 procent a v gastronomii 80 procent.

Skupina neuvedla samostatně celkový prodej značek tichých vín; předloni to bylo 10,5 milionu lahví. V prosinci vedení firmy sdělilo, že za loňských 11 měsíců byl nárůst prodejů tichých vín shodný s růstem prodeje sektů. "Trochu nás brzdí fakt, že máme nižší zásobu hlavně v prémiových vínech z ročníku 2013 a 2014 a nemůžeme plně uspokojit poptávku. Ale jsme velcí optimisté, co se týče letošní velmi kvalitní úrody," uvedl v polovině prosince ředitel obchodu a marketingu Petr Černý.

Finanční výsledky zveřejní skupina koncem února. V roce 2014 utržila 1,6 miliardy korun, meziročně o šest procent více. Čistý zisk se dlouhodobě pohybuje kolem 200 milionů Kč.