Ojetinu Škoda, nejčastěji modely Octavia, Fabia nebo Superb, si od července do září na Sauto zájemci zobrazili ve více než 33 milionech případů, Volkswagen zaznamenal kolem 22,5 milionu zhlédnutí hlavně s modely Passat, Golf a Sharan. BMW si nechalo zobrazit 16,5 milionu zájemců o vůz, nejčastěji lidé hledali řady 3, 5 a 7.

„Mladoboleslavská automobilka je u nás doma i v zahraničí stále populárnější. Proto se není čemu divit, když je na našem serveru jasnou volbou při hledání ojetého automobilu. Jedním z dalších důvodů může být i snadná dostupnost servisu a náhradních dílů, které bývají u jiných značek nedostatkovým zbožím,“ uvedl manažer Sauto Michal Zadák.

Provedení kombi bylo vyhledávané dvakrát tak často než hatchback. Při hledávání podle stáří vozu zadávalo přes 95 procent uživatelů rok výroby 2000 a starší. Více než polovina uživatelů hledala vozy s cenou mezi 50.000 a 100.000 Kč, zhruba dvě pětiny pak sháněly auto s cenou 300.000 korun.