Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Češi si potrpí na kvalitní obsluhu a čisté hotely

Praha - Pro 14 procent respondentů nedávného průzkumu je nejdůležitějším hodnotící kritérium úroveň poskytovaného stravování.

30.3.2011 1
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK / Matej Slávik

Za nejdůležitější ukazatel kvality hotelu považuje 42 procent českých turistů přístup personálu. Necelá pětina Čechů při hodnocení hotelových služeb jako nejdůležitější uvedla čistotu a pořádek. Vyplývá to z průzkumu, který mezi svými zákazníky uskutečnil rezervační portál Hotel.cz.

"Ochotný a profesionální personál dokáže podle podle klientů vyrovnat případné drobné nedostatky v ubytování," uvedl manažer portálu Hotel.cz Milan Petr. Dodal, že čeští hosté jsou ochotni přehlédnout například menší pokoj.

Kvalitní služby personálu hosté nejčastěji hodnotí podle ochoty a schopnosti zaměstnanců zákazníkům poradit a pomoci při různých speciálních požadavcích. Jakékoliv nedostatky si turisté v dnešní době dokážou velmi jednoduše předat, a proto se kvalitní služby provozovatelům jednoznačně vyplatí, míní Petr.

Jídlo je důležité

Pokud by například provozovatel hotelu, či penzionu chtěl šetřit na snídaňovém menu, může počítat s jediným efektem. Host se k němu pravděpodobně nevrátí a ještě se o své špatné zkušenosti podělí s ostatními, podotkl Petr. Celkem 14 procent respondentů totiž jako nejdůležitější hodnotící kritérium uvedlo úroveň poskytovaného stravování.

Recenzní služby nabízí většina on-line rezervačních serverů a při výběru hotelu je podle turistické centrály CzechTourism v tuzemsku využívá stále více lidí.

Problematikou internetových recenzí hotelů se zabývá rovněž Asociace hotelů a restaurací(AHR), která plánuje spustit vlastní recenzní portál. "Setkali jsme se s jejich zneužitím v rámci konkurenčního boje," uvedl prezident AHR Václav Stárek. Právě stránky asociace by podle něj měly nabídnout transparentnější přístup. Například hodnocení nebude anonymní a provozovatelé hotelů budou mít možnost na ně reagovat.

Portál Hotel.cz nabízí ubytování ve více než 1700 tuzemských hotelech. V současné době nabízí téměř 20.000 hodnocení ubytovaných hostů.

Čtěte také: PRŮZKUM: Politici chtějí dle Čechů jen moc a majetek

Autor: ČTK

30.3.2011 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Kateřina Perknerová.
11 9

Komentář Kateřiny Perknerové: Chraňte si hrdla i majetek, parlament zasedá

Lidé si přípomínali 17. listopadu v centru Prahy 28. výročí Sametové revoluce a následný pád komunismu. Národní třída
AKTUALIZOVÁNO
92 46

17. listopad: Pieta, demonstrace, koncerty. Lidé zaplnili ulice

Praděd pokryl sníh a pomníky hrdinů svíčky: prohlédněte si nejlepší videa

Podívejte se na krátký sestřih toho nejzajímavějšího, co zaznamenali redaktoři Deníku ve dnech 16. a 17. listopadu 2017.

Rekordní léto cestovek. Kam Češi letos létali nejvíc?

/INTERAKTIVNÍ INFOGRAFIKA/ Nejvíce Čechů v historii letělo letos v létě na dovolenou k moři.

Školákům pomáhají při výuce roboti. U dětí rozvíjí logické myšlení

Jsou drobní, blikají a poslouchají rozkazy. Na Základní škole Purkyňova ve Vyškově se školáci učí s pomocí malých robotů, takzvaných Ozobotů. Žáci se díky nim zábavným způsobem seznamují se základy programování.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT