Češi objednávají dovolenou na internetu letos nejčastěji v pracovní den během pracovní doby a to mezi 10–12 hod. ( 12,4 procenta) a mezi 13–15 hod ( 12,5 procenta).

Dalším frekventovaným časem nákupu dovolené je čas mezi 20–22 hod ( 13,11 procent).

Z těchto výsledků lze jasně usuzovat, že Češi objednávají dovolenou hlavně během přítomnosti v zaměstnání a nechtějí k nákupu dovolených obětovat ani svojí polední pauzu.

Češi si nejvíce zájezdů kupují letos po internetu v pondělí ( 19,8 procent), v úterý ( 18,8 procent) a ve středu ( 18,3 procenta), naopak v sobotu si zájezd koupí jen 5,9 procent a v neděli jen 8,1 procent Čechů.

Znamená to, že o víkendech, kdy lidé nebývají v práci, na internetu tráví čas spíše minimálně.