Celkem 84 procent dotázaných společností považuje internet za klíčový pro své podnikání, tři čtvrtiny společností vyhledávají na internetu mapy, plánovače tras, obecné obchodní informace nebo nové dodavatele, čtvrtina firem stále nemá vlastní webové stránky. Asociace a Google proto nyní chystají pro podnikatele sérii seminářů.

Nejčastějším způsobem, který firmy volí ke své propagaci, jsou vlastní webové stránky (76 procent) a on-line katalogy (53 procent). Naprostá většina uživatelů (97 procent) využívá webové stránky zejména k prezentaci informací o společnosti a devět z deseti respondentů pak i pro představení produktů. Celkem 42 procent respondentů uvádí, že spoléhá na neplacenou formu prezentace ve vyhledávačích.

Pro téměř všechny, konkrétně 92 procenta, malé a střední firmy je internet nezbytným komunikačním nástrojem, zejména v podobě emailu. Tyto firmy zároveň hledají snadná a finančně dostupná řešení pro komunikaci v rámci firmy, pro správu, sdílení a zabezpečení interních dokumentů atd.