Podle generálního ředitele ČSOB Johna Hollowse mělo na pozitivní čísla vliv také exkluzivní pětadvacetileté partnerství s Českou poštou. Díky němu je banka přítomna na více než třech tisících pobočkách pošty. „Nová desetiletá smlouva nám umožní toto partnerství ještě rozšířit,“ dodal Hollows.

Banka si hodně slibuje také od integrace finančních a pojišťovacích služeb, která umožní řešit více potřeb klientů najednou. „Spustili jsme nové internetové bankovnictví, která zákazníkům přináší přehled o všech využívaných službách na jednom místě,“ pochlubil se Hollows.

ČSOB už nezatěžuje právní spor kvůli finančním transakcím z 90. let. Ten vloni po sedmnácti letech skončil dohodou o narovnání, která banku stála více než 300 milionů korun. Finančnímu ústavu se vloni navíc podařilo výrazně snížit své náklady na riziko vyplývajících z rostoucího objemu úvěrů.