Se žádostí o partnerství se na agenturu letos obrátilo více než 340 subjektů

Na základě analýzy společnosti KPMG ministerstvo letos změnilo systém pro udílení partnerství a podpory akcí.

"Mezi hlavní ukazatele patří významnost akce, návštěvnický potenciál, mediální pokrytí, odezva na zahraničních trzích a potenciál pro rozvoj mezinárodní spolupráce," uvedl k novému systému mluvčí ministerstva Vilém Frček.

Propagovat se bude film, hudba a sport

Mezi kulturní akce, které ministerstvo prostřednictvím agentury CzechTourism podpoří, patří dále Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary, přehlídka Designblok či brněnská přehlídka ohňostrojů Ignis Brunensis.

Z hudebních akcí získaly dotaci například festivaly Smetanova Litomyšl, Rock for People a Mezinárodní hudební festival Český Krumlov.

Ze sportovních událostí se dotace dočkají atletický mítink Zlatá tretra Ostrava či Velká pardubická.

Čtěte také:

CzechTourism: Letos by do ČR mohlo přijet přes 350 000 Číňanů
Policie šetří manipulace se zakázkami v CzechTourismu
Czechtourism: Turistický ruch letos mírně poroste