„Novou zakázku jsme získali na základě účasti ve výběrovém řízení, které trvalo měsíc a u kterého nebylo nastaveno 100procentní rozhodování na základě ceny. Váha kritérií zde činila 60 procent za nabídkovou cenu a 40 procent za kvalitu ukázkové lekce," říká Pavel Skřivánek, majitel a zakladatel jazykové agentury Skřivánek.

„Máme velkou radost, že jsme uspěli v konkurenci dalších významných jazykových škol," dodává.

V rámci vyhrané zakázky budou kvalifikovaní lektoři Skřivánka vyučovat zaměstnance CzechTourism obecný a obchodní jazyk anglický, německý, španělský, ruský, francouzský, italský, portugalský, švédský, polský a čínský, a to do srpna 2016. Předpokládaná cena zakázky je 2 550 000 Kč bez DPH.

Skřivánek je největší jazykovou agenturou ve střední a východní Evropě. Jeho pobočky najdete v 19 českých městech a v 16 zemích světa, jazykové služby si můžete objednat ve více než 40 jazycích. Zatím poslední pobočku založila nedávno v Sao Paolu v Brazílii.

Agentura v posledních letech uspěla například v tendrech ministerstva práce a sociálních věcí nebo Ahold Czech Republic, a. s.