Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Dobírka ztrácí při nákupech na internetu na popularitě

Praha -  Platba dobírkou ztrácí u Čechů na popularitě. Zatímco ještě před dvěma lety vévodila platbám za nákupy v e-shopu Kasa.cz a využívalo ji 53 procent nakupujících, nyní ji preferuje 30 procent zákazníků. Z první pozice ji vytlačily platby v hotovosti a platební kartou. Internetový obchod to uvedl v tiskové zprávě.

13.4.2013
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Aleš Vaníček

Důvodem jsou stále oblíbenější internetové nákupy s osobním odběrem v kamenné prodejně. „Tito zákazníci vždy platí hotově nebo kartou přímo na místě, což je důvod, proč klesá obliba dobírky. Tu zákazníci obvykle využívají při dražších nákupech. Dle našich statistik jde ve více než 80 procentech případů o nákupy nad 2000 korun," uvedla mluvčí Kasa.cz Jitka Součková.

Zákazníci podle ní začali také více věřit online bankovním převodům, jejichž podíl od roku 2011 vzrostl pětkrát na 15 procent. Jen tři procenta nákupů byla za posledních 12 měsíců realizována na splátky. Hotově nebo kartou na prodejně platí v současnosti 52 procent zákazníků.

Zákazníci portálu, kteří nemají v dosahu výdejní místo, upřednostňují doručení zboží některým z českých přepravců. Nejpopulárnějšími byly za posledních 12 měsíců Česká pošta s 18 procenty zásilek a DPD s 15 procenty doručení.

Autor: ČTK

13.4.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Videosouhrn Deníku – středa 13. prosince 2017

Videosouhrn SPECIÁL: Česko zpívalo koledy. Podívejte se

Salma Hayek
2 6

Chtěl sex i lesbické scény, ozvala se Salma Hayek, další oběť Weinsteina

Jídla v odpadcích ubude. Řetězce povinně pošlou neprodejné potraviny na charitu

/INFOGRAFIKA, ANKETA/ Ze 785 kilogramů potravin průměrného Čecha skončí ročně v odpadu až 200 kilo. Staří vyhazují méně jídla než mládež.

Praha slaví stříbrnou svatbu s UNESCO

/INFOGRAFIKA/ Před 25 lety se dostalo Praze mezinárodního uznání zápisem na Seznam světového dědictví UNESCO. Zařadila se tak například po bok kambodžského chrámového komplexu Angkor Vat, peruánského Machu Picchu, historického centra Říma nebo Yellow-stonského parku. Praha se spolu s historickým jádrem měst Telč a Český Krumlov stala první českou lokalitou zapsanou na tomto prestižním seznamu.

DOTYK.CZ

Bad Boy světové reklamy se vrátil. Oliviero Toscani je zpátky v Benettonu

Slavný tvůrce kontroverzních světových kampaní z 80. a 90. let se vrátil zpátky do firmy, která ho proslavila. Oliviero Toscani začíná opět vytvářet reklamní kampaně firmy United Colors of Benetton. A hned první kampaň jakoby připomínala nedávnou českou kauzu.

Kam zajít na nejlepší svařák. A za kolik?

/INTERAKTIVNÍ MAPA/ Proklikejte si, kolik zaplatíte za dvě deci svařeného vína či punče na vánočních trzích na náměstích českých, moravských a slezských měst.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT