K navýšení obratu přispěl organický růst v jednotlivých místech prodeje.

„Neustále stoupající zájem o dm ze strany našich zákazníků nám dává možnost průběžně investovat do nabídky, výhodnějších cen, do rozšiřování prodejní sítě, zákaznických programů a komunikačních kanálů, stejně tak jako do vzdělávání i rozvoje našich spolupracovníků," zdůrazňuje Gerhard Fischer, jednatel společnosti dm Česká republika.

Dm věnuje velkou pozornost modernizaci stávajících prodejen a kvalitativní expanzi. V posledních šesti měsících přibylo v České republice 22 prodejen, které prošly modernizací nebo regenerací včetně zvětšení prodejní plochy. Část z nich byla také přemístěna do vhodnějších lokalit.

„Cílem těchto změn je zejména zkvalitnění služeb pro zákazníky. Například díky tomu, že již většina našich prodejen je bezbariérová, můžeme nabídnout ničím nerušený zážitek z nakupování také lidem se speciálními potřebami," říká Fischer.

V první polovině obchodního roku tak dm investovala do modernizace prodejen rekordních 77,7 milionů korun.

Celá skupina dm ve všech 12 zemích včetně dm Německo pak vykazuje k 31. 3. 2017 meziroční nárůst obratu o 6,3 % na 5,082 milionů euro

Od 31. 3. 2016 společnost otevřela v jednotlivých zemích 52 nových prodejen a bylo vytvořeno 1 388 nových pracovních míst.
V celém koncernu dm Německo je to pak 122 nových prodejen a počet spolupracovníků vzrostl o 1 587. dm Česká republika zaměstnává k 31. 3. 2017 2 476 spolupracovníků.

O společnosti dm drogerie marktdm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích, kde také sídlí. Svých 223 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer a Pavel Kadečka.
Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, DAS gesunde PLUS, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio či nejnovější dm značku trend IT UP.