„Jsem přesvědčena o tom, že svými bohatými zkušenostmi mohu významně pomoci v oblasti brandu a marketingu také malým a středním podnikům. Většina z nich se po 25 letech od svého založení připravuje na vstup investorů, hodnota značky jejich firmy tak má v případě těchto transakcí velký význam. Těm, které se chtějí zaměřit na pokračovaní rozvoje rodinného byznysu, zase profesionální pohled zvenku může být více než užitečný, protože je to jedna z cest, jak pokračovat v jejich další úspěšné profilaci," řekla Usai Blumental.

Ilustrační foto.
Francouzská a švýcarská policie zadržela deset podezřelých z terorismu

Blumental v posledních 10 letech vedla marketing společnosti Deloitte v Česku a v minulosti i na Slovensku. Od začátku roku 2017 se věnovala především propagaci společnosti navenek, posílení značky a aktivitám v oblasti společenské odpovědnosti. Před nástupem do Deloitte v roce 2008 pracovala na vedoucích pozicích v bankovní sféře pro společnosti jako ČSOB, Živnostenská banka, Citibank či OTP Bank v Maďarsku. Rovněž působila jako marketingová poradkyně v oboru hoteliérství pro italskou skupinu Boscolo. Svou profesní dráhu zahájila jako novinářka v lotyšské Rize.

„V průběhu své více než 20leté kariéry jsem pracovala pro významné mezinárodní společnosti, jejichž  značky mají vysokou hodnotu. Marketingová podpora každé z nich v lokálním prostředí často vyžadovala unikátní řešení, a to bez ohledu na to, jak značka byla úspěšná globálně. Každý obor i každá firma, v nichž jsem působila, mi dokázaly nabídnout něco úplně jiného, stejně jako já jim. Nyní jsem připravena nabídnout ten správný mix toho všeho svým klientům," podotkla. 

Milan Kundera.
Milan Kundera zemřel, ohlásil falešný twitterový účet. Nebyla to pravda

Již čtvrtým rokem je Blumental členkou představenstva Britské obchodní komory a také členkou komise Business Brand Council v rámci mezinárodního programu „Superbrands Award“ v ČR. Je autorkou úspěšné marketingové kampaně „Zaleží na tom” zaměřené na podporu značky a aktivit v oblasti společenské odpovědnosti.

„Vždy jsem při práci kombinovala inovativní myšlení s kreativním přístupem, bez toho se žádný marketingový projekt neobejde. Plánuju také spolupráci s velkými firmami na projektech, kde mohu uplatnit své unikátní zkušenosti, které by pak vhodně mohly doplnit znalosti a dovednosti marketingových týmů těchto firem," zmínila. 

Eva Usai Blumental vystudovala elektrotechnickou fakultu na Technické univerzitě v lotyšské Rize se specializací na kybernetiku. Postgraduální studium se zaměřením na finance a marketing absolvovala na Southern Methodist University v USA. Řadu let se věnuje mentoringu, zejména v rámci programu Equilibrium pro ženy ve vedoucích pozicích. Hovoří česky, anglicky, rusky a italsky. Je vdaná za italského novináře a má dospělou dceru.