Nově bude Direct finance Europe ke svým firemním platebním kartám nabízet i cestovní pojištění od Direct pojišťovny. Vlastníkem obou společností je česká investiční skupina Vigo Investments.

„Tato změna přesně zapadá do naší investiční strategie. Vždy se díváme na to, jestli má daná firma potenciál měnit odvětví, ve kterém působí. A Expensa taková je. Kromě toho, že má velmi šikovný tým, tak disponuje ojedinělou platformou, která umožnuje fakticky zrušit hotovost ve firmě a jednoduše kontrolovat strukturu výdajů,“ uvádí spolumajitel Vigo Investments Pavel Řehák.

Kreditní karty. Ilustrační foto.
Která kreditní karta je nejvýhodnější? Srovnejte si nabídky a ušetříte

Spolu s rebrandingem budou v říjnu spuštěny také nové webové stránky directfinance.cz, nová verze desktopové aplikace i vylepšená mobilní Direct aplikace pro iOS i Android. Vedle toho mění také poskytovatele bankovní licence, takzvané BIN Sponsorship a procesora plateb.

„Nové prostředí aplikace bude v mobilní i desktopové verzi mnohem přehlednější a uživatelsky přívětivější. Kromě nového designu a snadnějšího zobrazování transakcí bude například možné na kartě využít praktické funkce flexibilního nastavení limitů a dalších parametrů,“ říká Petr Herzmann, provozní ředitel Direct finance Europe.

Služba, přes kterou denně proteče několik milionů korun, umožňuje spravovat firemní výdaje online v reálném čase a prakticky tak nahradit pokladnu a hotovostní operace. Využívá předplacené platební karty, které je možné dle potřeby kdykoliv na dálku nabít, odbít, či blokovat. Vše probíhá online. Díky aplikaci klient získá přehled o všech transakcích na jednotlivých Direct kartách. Kategorizace nákladů umožňuje snadnou kontrolu nad tím, za co zaměstnanci prostředky utrácejí.

Sucho v Královéhradeckém kraji
Na boj proti suchu i povodním dostanou obce miliardu

Expensa vznikla původně jako start-upová firma na přelomu let 2012 a 2013 s cílem ušetřit zejména malým a středním podnikům miliardy korun. Založili ji manažeři Michal Diviš a Patrik Tjokorda.

Nyní již pod novou značkou zvažuje v blízké budoucnosti nejen rozšíření produktů do dalších částí B2B plateb, ale také rozvoj platebních karet, například virtuálních, a služeb, které usnadní správu firemních financí. To by jí mělo umožnit expanzi do zahraničí. V současné době má více než 7 200 karet a 800 firemních zákazníků.

Ilustrační foto.
Dvě třetiny Čechů chodí na brigádu anebo má vedlejšák