Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Pracovní prostředí budoucnosti, podívejte se na kanceláře roku

Praha - Poradenská společnost Prochazka & Partners uspořádala první ročník soutěže Kanceláře roku, která má za cíl docenit firmy, které investují do kvalitního pracovního prostředí a nepřímo je tak popularizovat jako atraktivní zaměstnavatele pro budoucí zaměstnance. Zároveň si soutěž klade za cíl vyzdvihnout důležitost kvality pracovního prostředí a motivovat zaměstnavatele k tomu, aby se tomuto tématu aktivně věnovali.

13.3.2017
SDÍLEJ:

pracovní prostředí oceněné v soutěži Kancelář rokuFoto: Prochazka & Partners

„Vysoká kvalita kanceláří uchazečů prvního ročníku soutěže ukázala, že standard pracovního prostředí v Čechách jde rychle nahoru ruku v ruce s bojem firem o kvalitní talent. Poslední rok vidíme na trhu velký zájem firem investovat do pracovního prostředí a tím i do spokojenosti svých lidí. Lídři firem, které v letošním prvním ročníku soutěže v jednotlivých kategoriích zvítězili ukázali obrovské úsilí vytvořit něco nadstandardního a často tomuto tématu obětovali spoustu času nad rámec svých povinností. Věřím, že lidí v těchto firmách si toho cení a posiluje to jejich loajalitu k dané firmě" popisuje výsledky soutěže Radek Procházka, vedoucí partner společnosti P&P.

Odborná porota složená z předních osobností oblasti architektury, designu, kancelářského vybavení a HR hodnotila interiéry kanceláří v devíti kategoriích z hlediska výjimečnosti a designu prostor, inovace (technologická, materiálová, praktická), celkové atmosféry, a především kvality pracovního prostředí pro samotné zaměstnance.

Pracovní prostředí, v němž zaměstnanci tráví většinu svého času, by mělo mít úroveň

„V dnešní době jsou kanceláře místem, kde se lidé setkávají, spolupracují, vytváří nové nápady a velkou část dne žijí. Proto musí být prostředí interiéru budov uzpůsobeno pro pracovního pohodu zaměstnanců, což výrazně pomáhá i v jejich produktivitě," říká Jakub Cigler, jeden z porotců soutěže a vedoucí architekt studia JAKUB CIGLER ARCHITEKTI a dodává „koncepce budov je zásadní, aby umožnila flexibilitu interiéru. Bylo pozitivní vidět, jak kreativně si architekti konceptů realizace jednotlivých firem poradili s klientskými požadavky v kombinaci s limity a specifiky různých objektů kam klienti rozhodli umístit své společnosti.

Průběh hodnocení a trend současné situace na kancelářském trhu dále komentuje Jiří Zavadil, Managing Director společnosti Vitra: „V posledních letech jsme zaznamenali významný důraz na kvalitu pracovního prostředí v oboru IT. Velmi pozitivní ale je, že se tento trend stal klíčovým pro většinu úspěšných společností".

Spokojenost a pohoda především

Podstatným aspektem v hodnocení jednotlivých uchazečů v rámci soutěže byl pohled na spokojenost lidí, kteří v práci de facto stráví většinu svého denního času. Tento aspekt detailně hodnotila Hana Púllová, generální ředitelka společnosti Randstad a k výsledkům soutěže dodává: „Společnosti, které jsme vybrali jako výherce v rámci jednotlivých kategorií se mimo designu a kvality interiéru pečlivě věnovaly dopadu celého konceptu na spokojenost lidí. V rámci pracovního trhu se tato investice vyplácí, protože přispívá konkurenceschopnosti firem v náboru nových talentů a pomáhá zatraktivnit a odlišit se od ostatních společností na trhu."

Výjimečný design

Vítězové jednotlivých kategorií jsou na první pohled velmi výjimeční v kvalitě zpracování interiéru, ohledu na pracovní pohodu zaměstnanců a rozsah doplňkových služeb pro zaměstnance jako jsou odpočinkové místnosti, prostor pro mimopracovní zábavu, socializaci zaměstnanců či sport.

Odborně z pohledu urbanistického a architektonického hodnotící porotu zastřešoval Jakub Cígler z JAKUB CIGLER ARCHITEKTI. Vybavení zúčastněných firem posoudil Jiří Zavadil, ředitel českého, slovenského a polského zastoupení švýcarské společnosti Vitra společně s Petrem Zahálkou, obchodím ředitelem společnosti ProInterier. V porotě také zasedla Hana Púllová, generální ředitelka českého zastoupení společnosti Randstad, druhé největší personálně-poradenské společnosti na světě. Dalšími členy poroty byli architekt Igor Hobza z architektonického studia monom populární mezi technologickými společnostmi a Radek Procházka, vedoucí partner poradenské společnosti Prochazka & Partners, která se výhradně zaměřuje na zastupování nájemců komerčních nemovitostí.

Vítězové jednotlivých kategorií

1. Advokátní kanceláře: Havel, Holásek & Partners
2. Employee Friendly kanceláře: Avast
3. Start – up: Kiwi.com
4. Media & Marketing Leo Burnett
5. Finanční instituce CYRRUS
6. IT STRV
7. Poradenské kanceláře Grant Thornton
8. Zdravotnické zařízení IVF CUBE
9. Centrum sdílených služeb BlueLink International

Více informací na www.kancelareroku.cz.


Čtěte více:

Otevřené kanceláře poškozují naše vzpomínky
Syndrom kancelářského oka trápí až třetinu pracujících na počítači
Nejčastější stížnosti kancelářských zaměstnanců? Hluční kolegové a technika

Autor: Redakce

13.3.2017 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

SERVIS

Obchod - Prodavač/ka do pekařství 23 000 Kč Prodavač/ka do pekařství. Do našeho pekařství a cukrárny hledáme posilu na pozici prodavač/ka do provozovny v centru Prahy. Jedná se o pultový prodej s příjemným posezením pro naše hosty. Informační technologie - Informační technologie Programátor 65 000 Kč Vývojáři softwaru Product Engineer. Požadované vzdělání: úsv. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 65000 kč. Volných pracovních míst: 5. Poznámka: Náplň práce:, -Vývoj webových aplikací v cross-functional teamu, úzká spolupráce s designéry, UX, testery a BE vývojáři, -Vývoj react components server-side integration logic s využitím TypeScript (převedený do JavaScript / ES6) , Požadavky, -Plynulá znalost angličtiny (jedná se o firemní jazyk), -Ideálně zkušenost z digitální agentury, práce ve Scrumu, -1a více let zkušeností s FE vývojem, , Výhody:, 25 dní dovolené, flexibilní pracovní doba, firemní snídaně, vzdělávání, možnost home-office, MultiSport karta, 3 sick days, pet friendly office. Pracoviště: Sinnerschrader praha s.r.o. - 001, Drahobejlova, č.p. 2400, 190 00 Praha 9. Informace: Klára Kleinová, +420 773 430 727. Informační technologie - Informační technologie Programátor 65 535 Kč Vývojáři softwaru Production engineer. Požadované vzdělání: bakalářské. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 70000 kč, mzda max. 100000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: kontakt:Monika Kissová, e-mail: monika.kissova@iflix.com, prvotní kontakt emailem,místo výkonu:Koperníkova č.p. 2204/10, Praha 2., , Shrnutí popisu role:, , o posilníte technické týmy v oblastech, jako je rozsah, spolehlivost a růst služeb!, o Jste problémový řešitel? Nejsme dokonalí. Naše technologie se mohou zlepšit, náš produkt se může zlepšit, chceme, aby lidé, kteří ví, co vypadá lépe, a chápe, že "lepší" se navždy změní., o Řešení problémů je skvělé, ale důležitá je také schopnost rychle se učit. V případě iflix se náš produkt neustále mění, náš průmysl se neustále mění ... naši zákazníci se neustále mění. Potřebujeme lidi, kteří se mohou naučit nové technologie a rychle je aplikovat na naše jedinečné obchodní výzvy., , V současné době používáme tyto technologie:, , o AWS cloud - všechny druhy zdrojů, o architektura mikropodniků pomocí programu Node.js, o PostgreSQL (RDS), Kinesis, Elasticsearch, Redis (Elasticache), ..., o NewRelic + Datadog pro sledování a varování, , Očekáváme od vás:, , o relevantní zkušenosti v jedné z následujících oblastí: datové inženýrství, business intelligence nebo obchodní analýza, o Zkušenosti s datovým modelováním, vývojem ETL a datovým skladováním, o Zkušenosti s datovým skladováním s aplikacemi Oracle, Redshift atd., o Schopnost a zájem o práci v rychle se měnícím a rychle se měnícím prostředí., o Buďte otevřený a snadno se pohybujte, o Musíte být agilní a připraveni na neustálou změnu, , o Angličtinu na velmi dobré úrovni. Pracoviště: Iflix s.r.o.- 002, Koperníkova, č.p. 2204, 120 00 Praha 2. Informace: Monika Kissová, . Administrativa - Administrativní pracovnice 16 000 Kč Administrativa Přijmeme administrativní pracovnici do řeznictví v ČB. Pracovní náplň je vedení interního účetnictví (pokladna, sklad - program winshop, související administrativa). Pracovní doba: 11h – do 18:30. Praxe výhodou, nástup možný ihned. Zaměstnancům dáváme stravenky, plat je jim zasílán do 5. dne v měsíci, jsme schopni zajistit i bydlení.

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Zdeněk Hřib (vpravo) a Jan Čižinský.
17 78

Komentář Deníku: Selanka končí. Ve stranách je dusno

Mimořádný sjezd ČSSD v Hradci Králové.
1 41

Širší vedení ČSSD bude hodnotit volby. Hamáček požádá o důvěru

Kdo bude vládnout nad vodami? Úřady se přou

Rybníček v Radonicích u Prahy nemá přítok. Přesto je důležitý – zadržuje vodu stékající z blízké dálnice D10. „Kdyby tam nebyl, tak nám vyplaví celou obec,“ říká starosta Stanislav Němec. Za pár let zaneslo nádrž bahno. 

Jste lepší než Ronaldo? Porovnejte se! Zapojte svůj klub do projektu Deníku

Zbystřete! Deník rozjíždí mimořádný projekt pro fotbalové fanoušky. Jinde takový nenajdete. Bude vás bavit. Umíme zjistit detailní statistiky hráčů českého „pralesa“ a srovnat je se špičkovými hvězdami. První díl vyjde ve Sportovním deníku v pondělí 22. října. V článku čtěte, jak zapojit i váš fotbalový tým.

KSČM řeší volební debakl. Předseda Filip rezignaci odmítl

Zhruba stovka členů ústředního výboru KSČM začala dnes ráno v pražském sídle strany hodnotit výsledky strany v nedávných komunálních a senátních volbách. Předseda komunistů Vojtěch Filip kvůli neúspěchu strany čelí kritice i několika výzvám, aby rezignoval, což odmítl. 

Přejmenování Makedonie je oficiální. Parlament schválil změnu ústavy

Makedonský parlament v pátek schválil změnu ústavy, která určuje nový oficiální název země na Republika Severní Makedonie, zkráceně Severní Makedonie. Na změně se bývalá jugoslávská republika dohodla s Řeckem, které kvůli názvu zaměnitelnému se stejnojmennou řeckou provincií dlouhá desetiletí blokovalo vstup země do EU a NATO.

DALŠÍ ČLÁNKY Z RUBRIKY

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

https info

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT