„Předražování v pražských taxících se týká hlavně cizinců," uvedl Jančura s tím, že podle neoficiálních informací má takzvané „turbo", umožňující mnohonásobné navýšení ceny za přepravu, devět z deseti vozidel taxi. Zákazníky bílých taxíků by ale podle něj mělo ochránit především to, že řidiči jsou zaměstnanci společnosti a dostávají fixní plat a nemohou si proto přivydělat navyšováním ceny.

Vstupem společnosti provozující například autobusovou a železniční přepravu se ceny jízdného v pražské taxislužbě sníží s tím, jak poroste velikost flotily, předpokládá Jančura. Tick Tack před vstupem Student Agency jezdila se zhruba 30 vozidly, která mají být kompletně vyměněna za nové vozy Audi A6. Ty má společnost pronajaté na roční operativní leasing a poté budou opět vyměněny. Zákazníci se tak podle Jančury nesetkají s vozidly staršími než jeden rok.

Zpočátku bude firma prodělávat

Vstupní náklady společnost vyčíslila na desítky milionů korun s tím, že zpočátku bude prodělávat. Předpokládá přesto postupné navyšování počtu vozidel zhruba o 50 vozů za půl roku. Růst vozidlového parku bude nicméně záviset na oblibě, jakou si tato služba získá u zákazníků, dodal Jančura. Zákazníci budou moci využívat například připojení k internetu, pustit si ve vozidle televizi, film nebo hudbu podle vlastního výběru.

Ještě v první polovině letošního roku mluvil Jančura o tisícovce vozidel a o tom, že chce vybudovat nejsilnější taxislužbu v Praze. Nyní předpokládá cílových 500 vozů, se kterými ale bude jezdit mnohonásobně více řidičů, aby tyto vozy co nejméně stály nevyužité. Řidiče společnost podle Jančury nevybírala z řad taxikářů, ale raději si vyškolila vlastní lidi.

S Tick Tack Taxi a s ní spojenou mateřskou společností Kurýr Taxi firma Student Agency dlouhodobě spolupracuje. Od předloňského září, kdy mezi Prahou a Ostravou začaly jezdit žluté vlaky RegioJet, nabízí rozvoz jejich cestujících po Praze přímo od hlavního nádraží a od zastávek autobusů Student Agency.