Předpoklad posílení tržeb

Kofola bude uvedené nápoje distribuovat maloobchodním řetězcům v Česku i na Slovensku. Očekává, že jí to v budoucnu zvýší meziročně tržby o desítky milionů korun, přičemž v obou zemích v segmentu vod utrží ročně přes miliardu korun.

"Poptávka na trhu čím dál silněji vyznívá ve prospěch unikátních přírodních vod s přidanou hodnotou pro spotřebitele. Naše distribuční síla se rozšířením o Bílinskou kyselku, Rudolfův pramen a Zaječickou hořkou vodu opět zvýší," uvedl manažer Kofoly zodpovědný za portfolio vod Pavol Chalupka. Značky s dlouhou historií podle něj vhodně doplní tradiční československé portfolio Kofoly.

Tradiční české minerálky jsou stále v oblibě

"Kofola má ve svém širokém portfoliu především značky, které za sebou mají silný lokální příběh. Naše značky jsou spojeny s Mariánskými lázněmi a s léčivými prameny v Bílině. Spolupráce proto i v tomto bodě dává velký smysl," komentoval to výkonný ředitel Bohemia Healing Marienbad Waters Vojtěch Milko.

Kofola je jedním z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů v Evropě. Má sedm výrobních závodů v Česku, Polsku, na Slovensku, ve Slovinsku a Chorvatsku a zaměstnává více než 2100 lidí, z toho asi 700 v Česku. K výrobkům firmy patří vedle Kofoly ovocné nápoje a sirupy Jupí, dětské nápoje Jupík, energetické nápoje Semtex, nápoje značky Vinea, Chito, Top Topic nebo Citro Cola. V posledních dvou letech skupina Kofola koupila dva výrobce minerálních vod: slovinskou společnost Radenska a chorvatský Studenac.

Čtěte také:

Kofola kupuje od Podravky chorvatského výrobce minerálky Studenac
Kofola letos ukončí výrobu v jednom ze tří závodů v Polsku
Škoda připravila Fabii v edici Kofola. Na zadním sedadle má chladničku