V Česku UGO juice provozuje 12 barů, na Slovensku tři. Bary, jejichž zisk v posledním roce dosáhl 1,4 milionu korun, Farník podle listu prodává, aby dál rostly pod silnou značkou.

Deník uvedl, že jednu z nejstarších sítí fresh barů čeká po vstupu Kofoly vizuální proměna a další expanze ve velkých městech. Základem růstu zůstanou franšízy. Podle Martina Klofandy, který má v Kofole značku UGO na starosti, by počet barů v budoucnu mohl dosáhnout desítek.

Skupina Kofola zaměstnává přes 2000 lidí, v Česku jich je kolem 700. Zaměstnanci pracují v sedmi výrobních závodech, z nichž dva jsou v České republice, jeden na Slovensku, tři v Polsku a jeden v Rusku. Mezi její nejvýznamnější značky patří Kofola, Rajec, Vinea, Hoop Cola, Jupí, Jupík nebo Paola.