Automobilka tak v Mladé Boleslavi vyrábí čtyři vozy. Karoq se připojil k oblíbeným modelům Fabia, Rapid a Octavia. Denně by se zde mělo vyrobit až 320 vozu Karoq. Do výroby nejnovějšího modelu v boleslavském závodě investovala 16,6 milionů eur (přibližně 424 milionů korun).

Škoda Karoq.
Českým Autem roku 2018 je Škoda Karoq. Porazila BMW řady 5 a Kiu Stinger

„Silná poptávka po našich SUV modelech potvrzuje, že jsme vozy Škoda Karoq a Kodiaq uvedli na trh ve správný čas,“ říká Michael Oeljeklaus, člen představenstva za oblast výroby a logistiky. „Jsme hrdí na to, že se závod v Mladé Boleslavi nyní, vedle závodu v Kvasinách, stává dalším výrobním místem pro model Karoq,“ dodal Oeljeklaus.

Karoq se tak stal jediným modelem značky, který se vyrábí ve dvou závodech. První vůz Karoq sjel z mladoboleslavské výrobní linky před několika dny.

V roce 2017 se v Mladé Boleslavi vyrobilo přibližně 547 tisíc vozů Škoda.

Zdroj: Youtube

Závod v Kvasinách začal vyrábět nástupce kompaktního SUV Yeti loni koncem července. Oficiálně se pak začal Karoq dostal do prodeje 18. října.

Nový model oproti svému předchůdci vyrostl. Je delší o 16 centimetrů (4,38 metru) a širší o 3,5 centimetru (1,84 centimetru).

Jako většina vozů škoda se pyšní velkým zavazadlovým prostorem, který pojme 521 litrů. Při sklopení zadních sedadel pak činí objem až 1630 listrů. Nejlevnější varianta zatím vyjde na 529 900 korun.

Škoda v rámci strategie 2025 hodlá v následujících letech i nadále svou modelovou paletu důsledně rozšiřovat. Zaměří se především na další vozy oblíbené kategorie SUV.

Škoda Rapid Spaceback.
Novou škodovku si už můžete pořídit i online. Zatím jen přes operativní leasing