Obchody nedodávají objednané zboží a nekomunikují se svými zákazníky. Sdělil to Kamil Demuth z Heureka.cz. Vyjádření provozovatelů těchto internetových obchodů se ČTK nepodařilo získat.

„Poměrně překvapivé jsou stížnosti nakupujících na e-shop Elektro-partner.cz, který patří k větším internetovým obchodům a v minulosti měl velmi dobrou pověst,“ uvedl Demuth. V posledních třech týdnech se ale na Heurece v rámci programu, ve kterém internetové obchody hodnotí jejich zákazníci, objevují převážně negativní zkušenosti s tímto obchodem.

Lidé, kteří objednali zboží u Elektro-partner.cz, si nejčastěji stěžují na nedoručení zboží ve slibovaných lhůtách a na to, že internetový obchod nereaguje na jejich dotazy. „Doporučujeme na tento e-shop při nákupu vánočních dárků raději nespoléhat,“ podotkl Demuth.

Nespokojené zákazníky má také internetový obchod Superpiercing.cz, který nabízí piercing, šperky a hodinky. Většina zákazníků prý na zboží čeká již déle než měsíc a e-shop na jejich dotazy a urgence nereaguje. „Ozývají se nakupující, kteří zaplatili předem, i ti, kteří si zboží nechali zaslat na dobírku a nevědomky tak převzali jiné zboží,“ uvedl Demuth. Podobné výtky mají podle něj nakupující také v recenzích e-shopu Cheapturbo.cz.