Prodejna v Nových Butovicích je první v řadě pilotních modernizací, které vycházejí z nové prodejní koncepce Mall.cz. Jejím cílem je umožnit zákazníkům okamžité zakoupení vystaveného zboží. Prodejna tak nabídne showroom s výstavní plochou a produktové stěny jednotlivých výrobců. Mezi prvními spolupracujícími značkami se objevily značky Philips a Lego.

„Zboží bude na prodejně k dispozici, takže zákazníci nebudou muset čekat na naskladnění, ale rovnou si ho zakoupí a odnesou,“ uvedl Ivan Vodička, ředitel služeb zákazníkům Mall Group.

Lidl se do boje s prodejci potravin on-line nezapojí
Lidl proti Tesku nepůjde, přes internet bude prodávat jen spotřební zboží

Nová prodejna je zároveň druhým výdejním místem Mall.cz v Praze, v němž si zákazníci mohou vyzvedávat objemné zásilky jako ledničky, pračky či televize. Veškeré zakoupené zboží lze navíc přímo v prodejně vyzkoušet.

Modernizace, kterou projde dalších zbývajících sedmnáct výdejních míst společnosti, by měla být dokončena do začátku předvánoční sezóny. Změna koncepce se dotkne také pobočkové sítě CZC.cz a Uloženka.cz. Do konce roku vzniknou sdílená výdejní místa pro e-shopy ve skupině Mall Group včetně například výdeje zboží poslaného přes Uloženka.cz.

Internetový obchod Mall.cz
Mall.cz jedná o koupi e-shopu Košík.cz. Dodávat by mohl nejen potraviny