„Mapy Google patří mezi nejpraktičtější služby pro internetové uživatele, vlastníky mobilních telefonů a v neposlední řadě je to velmi užitečná aplikace pro firmy. Patří ke strategickým produktům společnosti a budeme samozřejmě nadále investovat do jejich kvality s ohledem na potřeby českých uživatelů internetu i českých firem,“ uvedla říká Taťána le Moigne, šéfka Google Česká republika.

Firma spustila testovací, beta verzi, kterou bude dále vylaďovat. „Mapy Google jsou víc než jen digitální mapa, která umí najít místo na mapě a trasu k němu či firmy v okolí. Naším cílem je dodat informacím geografický rozměr, a tak jsme poskytli uživatelům možnost přidávat na mapu další informace,“ doplnil Jaroslav Bengl, produktový manažer pro Mapy Google. Uživatelé internetu si tak mohou na mapy umístit fotografie ze své dovolené nebo vlastní hodnocení restaurace, ve které obědvali.

Kromě běžných uživatelů se Google zaměřuje také na firmy. Těm nabízí možnost zdarma se registrovat v celosvětové databázi společností. Mapy jsou kromě internetu přístupné česky také v mobilu.