Ke konci září se meziročně zvýšil mBank počet klientů o více než 50 tisíc, celkový počet klientů přesáhl 617 tisíc. Banka poskytla loni ve 3. čtvrtletí meziročně o pětinu více objemu spotřebitelských úvěrů a o 17 procent více nehypotečních úvěrových produktů. V oblasti hypoték vzrostla o 16 procent.

Čtěte také: mBank klesl letos hrubý zisk o 61 % na 19 milionů Kč

"Ve třetím čtvrtletí jsme vedle soustředění se na úvěrové produkty pokračovali v oslovování nových skupin klientů. Jako digitální banka jsme spustili novinky pro nejmladší skupiny klientů, kteří vnímají chytrý telefon jako přirozenou součást života," uvedl generální ředitel mBank pro ČR a Slovensko Paweł Kucharski.

Celkově bankám a spořitelnám v Česku stoupl podle dat ČNB za tři čtvrtletí souhrnný čistý zisk meziročně o 6,5 miliardy na 60,6 miliardy korun. Banka v Česku působí jako zahraniční pobočka polské mBank S.A., která je členem skupiny Commerzbank.

Přečtěte si: Německá Commerzbank se ve čtvrtletí propadla do ztráty