Vedení společnosti Broaster Chicken se domnívá, že na českém a slovenském trhu rychlého občerstvení je stále prostor pro další hráče. „Vidíme v českém trhu potenciál na otevření až 150 provozoven," uvedl Attila Sadi, majitel společnosti Etna Distribution, která zastupuje Broaster Chicken v zemích střední a východní Evropy. Koncept společnosti se podle něj hodí pro malé provozovny i větší restaurace. Pobočky by se měly otevírat ve městech s minimálně 50.000 obyvateli.

Společnost byla založena v roce 1954 ve městě Beloit v americkém Wisconsinu. Nejdříve prodávala technologické vybavení na přípravu jídel, pak začala vyrábět také ingredience. Postupně vytvořila síť fastfoodů, kterých je dnes v USA přes deset tisíc.

Z amerických řetězců rychlého občerstvení už v Česku působí McDonald's, KFC, Burger King nebo Subway. Nejvíce provozoven v Česku z nich má McDonald's, většina z asi 90 restaurací funguje jako franšíza. To je model podnikaní, kdy jsou práva na používání obchodní značky a know-how společnosti poskytnuty jinému subjektu, který si zaplatí za licenci.