„Jedná se o další důležitý krok v digitalizaci směrem ke zkvalitnění služeb pro klienty při využití technologických inovací a u lidí stále oblíbenějšího bezhotovostního placení. Digitalizaci služeb vnímáme my i Česká pošta jako důležitou součást úspěšného klientského servisu jak dnes, tak i do budoucna. Proto jsme rádi, že můžeme klientům České pošty společně přinášet taková řešení, která jsou pro ně užitečná a zároveň šetří jejich čas,“ říká Jan Sadil, vrchní ředitel a člen představenstva ČSOB, zodpovědný za oblast Retail.

Bankéř. Ilustrační snímek
Nerovné mzdy. Nejvíce vydělávají lidé v bankách a pojišťovnách

„Jsme velmi rádi, že se zákazníci v celé naší rozsáhlé síti více než 3 200 pošt dočkali pohodlného a bezpečného způsobu bezhotovostního placení všemi kartami Mastercard a Visa. Využívání karet i mobilních aplikací při placení šetří čas i náklady, uleví obsluze na pobočkách a zkvalitní a zrychlí poskytování poštovních služeb. Vyřeší se tím i předchozí stav, kdy klienti neměli jasno v tom, kde mohou své karty využívat,“ uvedl Roman Knap, generální ředitel České pošty.

Česká pošta má celkem více jak 3 200 poštovních míst, z nichž 620 provozují třetí osoby pod názvem pošta Partner. Desetiletá smlouva o spolupráci mezi Českou poštou a ČSOB pro finanční a pojišťovací služby odstartovala rokem 2018. Navázala na předchozí čtvrt století dlouhou spolupráci pod obchodní značkou Poštovní spořitelna.