Oproti minulosti dojde kromě povinných roušek po celou dobu letu k jedné malé změně. Linka bude v New Yorku končit a začínat na letišti JFK, nikoliv Newark. V praxi to znamená prodloužení o tři míle navíc. Přesun vysvětluje dopravce možností lépe kombinovat osobní a nákladní dopravu v současné situaci na trhu. Pokles provozu umožnil dopravci využívat největší letiště v New Yorku.

Letiště Heathrow v Londýně, ilustrační foto.
Heathrow už není největší letiště v Evropě. Předstihly ho Paříž a Amsterdam

Aerolinka linku obnovuje i přes skutečnost, že podmínky vstupu do Singapuru jsou stále značně omezené. Na trasu opět nasadí Airbus A350-900 ve verzi pro 253 cestujících (42 byznys třída, 24 premium economy, 187 economy).

Původně přitom dopravce na linku nasazoval speciální verzi A350-900 ULR pouze pro 161 cestujících bez čistě ekonomické třídy. Dopravce změnu typu nevysvětluje, může to ale souviset se snahou dodržovat rozestupy a jednoduššímu blokování některých míst.

Přísná hygienická opatření

Doba letu je 18 hodin a 5 minut ve směru z Asie, opačným směrem trvá let o 35 minut déle. Obnovení provozu přichází v době, kdy se v Asii i USA letecká doprava začíná vzpamatovávat. V USA například minulý týden poprvé od března pokořili hranici jednoho milionu cestujících za den.

Odstavená letadla Boeing 737 MAX
Návrat na oblohu. Boeingy 737 MAX jsou bezpečné, v Evropě vzlétnou do konce roku

Let bude provozován za přísných hygienických opatření. Palubní personál bude mít ochranné obleky či rukavice, cestující musí mít po celou dobu na sobě roušku.