Skanska v cenové válce v obou případech zvítězila nad sdružením společností Eurovia CS a Strabag. Velký rozdíl v cenách mezi nejlevnější a druhou nejlacinější nabídku je v případě stavby Borek - Úsilné, kde Skanska nabídla cenu o téměř 120 milionů nižší. Celkem se o zakázku ucházelo devět stavebních firem nebo sdružení. Kromě výše uvedených šlo například o společnosti Hochtief, Alpine Bau nebo Metrostav.

Nejnižší nabídka ještě nemusí znamenat automatické vítězství v soutěži. Hodnotící komise ještě o vítězi soutěže nerozhodla, uvedla mluvčí Ředitelství silnic a dálnic Martina Vápeníková. Ve hře tak jsou stále i ostatní soutěžící. Komise musí například prověřit i možnost, že by nabídka stavební společnosti byla podnákladová.

To ale stavební společnost odmítá. "Naše ceny vždy pokrývají veškeré náklady, případná rizika i přiměřenou marži," uvedla mluvčí Skansky Lucie Nováková. Bližší informace k nabídce ale společnost odmítla poskytnout s tím, že výběrové řízení zatím není dokončené.

V rámci stavby 5,62 kilometru dlouhého úseku mezi Veselím a Bošilcem je potřeba postavit mimoúrovňovou křižovatku, tři nové dálniční mosty a dva nadjezdy. Další dva nynější nadjezdy musí vítěz tendru rekonstruovat. Úsek Borek - Úsilné je dlouhý 3,16 kilometru a kromě mimoúrovňové křižovatky obsahuje stavbu osmi dalších mostních konstrukcí.