Obrat skupiny Slevomat Group ve všech zemích, kde působí, má v roce 2013 přesáhnout hranici tři a půl miliardy korun.

„Mým cílem je během dvou let dostat Slevomat mezi tři největší e-commerce firmy v Česku. Hlavně chci pokračovat v budování inovativní, rychle rostoucí a profitabilní firmy, kde pracují jen ti nejlepší," uvedl Irikovský.

Last minute do divadel

Připravuje také rozšíření sortimentu zboží, které Slevomat nabízí. „To chceme dodávat zákazníkům do dvou až čtyř dnů od objednání. Pracujeme také na zvyšování relevance zobrazovaných slev, což má na starosti Tomáš Čupr," dodal Irikovský. Novinkou je také last minute nabídka lístků do divadel, která nám pomůže zvýšit frekvenci návštěv zákazníků.

Obrat celého trhu slevových serverů by měl v letošním roce podle odborníků přesáhnout rekordní tři miliardy korun. „Myslím si, že dlouhodobě na trhu zůstane maximálně pět až deset serverů. Letos jich skončí, nebo již skončilo více než sto. Příští rok to bude minimálně dalších padesát. Trh se začíná výrazně orientovat na kvalitu, tedy partnery poskytující služby na vysoké úrovni a nabídky, které jsou reálně výhodné. To je důvod, proč malé servery ztrácí zákazníky," dodal Irikovský.

Nabídka služeb by na Slevomatu měla v příštím roce růst tempem deset až 20 procent. V segmentu zboží jsou podle Irikovského očekávaní výrazně vyšší.