Na vybraných billboardech nahradil českou vlajku nápis Prodejní automat pomoc řidičům. Organizace Kverulant na základě upozornění motoristického časopisu Svět motorů vyfotila zadní stranu billboardu a zjistila, že skrývá mincovní automat s označením Prodejní automat první pomoci.

První český autosharing, sdílení aut více lidmi, byl představen v Praze.
Vlastní auto přestává být snem mladých. Počet sdílených vozů strmě stoupá

Není přitom vůbec jisté, zda se v útrobách automatu vůbec něco skrývá. Štěrbina na dvacetikorun je totiž umístěna více než tři metry vysoko. „I z toho je evidentní, že se jedná o další hochštaplerský pokus billboardářů obejít zákon,“ komentovala obecně prospěšná společnost své zjištění.

Automat by tak podle svérázného výkladu zákona mohl představovat „provozovnu“, ačkoli pro řidiče legálně i fakticky nedostupnou. Konec dálničních billboardů patří mezi hlavní kauzy, kterým se Kverulant systematicky věnuje. Organizace se snaží poukazovat na problémy ve veřejném zájmu a odmítá financování od politiků či ze státního rozpočtu.

Finančník Petr Kellner
Kellnerova PPF kupuje Novu, bulharskou mediální dvojku