„Jedná se o zásadní ekonomický a marketingový krok ze strany nového managementu a majitelů klubu. Jsem velmi rád, že jsme dospěli až ke vzájemné dohodě, která bude ku prospěchu obou stran a směřuje k finanční stabilitě zlínského hokeje,“ je optimistický generální manažer Martin Hosták.

Informace o tom, že se klub domluvil na spolupráci právě s Aukrem, se začala šířit po sociálních sítích už včera večer. Teprve dopoledne však klub spekulace potvrdil.

„Ve změně názvu klubu je začleněn nový generální partner a součástí názvu bude v příštích sezonách vždy slovní spojení Berani Zlín. Na tom jsme se jednohlasně shodli i se zástupci Aukra,“ pochvaloval si Martin Hosták, generální manažer zlínského hokeje.

Novým generálním sponzorem zlínského hokeje je Aukro

Český obchodní portál se sídlem ve Zlíně se orientuje na aukce, prodej a nákup za pevné ceny. Název zlínského klubu se změnil po osmi letech. Od roku 2009 sponzorovala zlínský hokej stavební společnost PSG, která se přesunula do pozice hlavního partnera. Druhým hlavním partnerem se stala firma Baťa.

Výrazných změn doznalo i logo klubu. Dominantní znak města s hokejkou vystřídal mezi fanoušky oblíbený žluto-modro-bílý beran, ovšem v moderním grafickém designu.

„Nové logo vzniklo ve spolupráci s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně. Konkrétně se jedná o Fakultu multimediálních komunikací - Ústav vizuální tvorby. Na novém logotypu jsme společně pracovali od začátku kalendářního roku. Cílem bylo vytvořit logo splňující moderní parametry, které bude dominantou nejen dresu pro nadcházející sezony,“ poznamenal k tvorbě nového loga marketingový manažer Tomáš Melzer.

Aukro své služby poskytuje jak široké veřejnosti, tak profesionálním obchodníkům a firmám už od roku 2003. V roce 2016 přešla značka Aukro do rukou českých majitelů v čele se zakladatelem Václavem Liškou, letos v létě pak chystá přechod na modernější českou platformu, která bude garantovat rychlejší a jednodušší obchodování.

„Aukro má své kořeny ve Zlíně a je na to náležitě hrdé. I proto jsme se rozhodli stát se generálním partnerem zdejšího hokejového klubu. Od letošní sezony budou zlínští hokejisté hrát pod názvem Aukro Berani Zlín a beran se vrací i do loga klubu, odkud zmizel před více než 15 lety. Stejně jako chceme podporovat místní tradiční prodejce po celém Česku, i tady jsme chtěli podpořit lokální značku. Proto jsme návrat berana do názvu klubu uvítali,“ doplnil Václav Liška.

Představené logo a název je pouze začátkem změn, které klub směrem k veřejnosti připravuje v souvislosti se zlínským hokejem. „Klub nyní pracuje na všech dalších administrativních i viditelných změnách v souvislosti s novým logem,“ dodal Hosták.