Také pobočky DKV ve Skandinávii, Pobaltí, Polsku, Česku a Slovensku, Maďarsku, Rumunsku, Slovinsku a na Balkáně, v Turecku a Rusku bude mít nyní na starosti Ondřej Pavlík, dosavadní ředitel české a slovenské pobočky společnosti DKV. Bude tak řídit jeden ze dvou regionů (Západní Evropa a Východní Evropa), do nichž má společnost DKV své aktivity rozděleny.

„Mým hlavním úkolem bude zajistit pokračování silného růstu DKV v regionu, úspěšně zavést DKV Box Europe, zvýšit míru digitalizace služeb pro zákazníky a expandovat prostřednictvím akvizic do nových zemí a obchodních kanálů,“ říká Ondřej Pavlík. „Opírat se při tom chci o tým zkušených manažerů, kteří vedou pobočky v jednotlivých zemích regionu.“

Ondřej Pavlík vedl českou a slovenskou pobočku DKV Euro Service, jedné z vedoucích servisních společností v oblastech logistiky a silniční přepravy v Evropě, od roku 2009. Za tu dobu se obrat jím řízených poboček zvýšil o 250 procent. Ondřej Pavlík bude ve své nové pozici odpovídat přímo Management Boardu DKV KG v Ratingenu, sídlit bude v Praze.

DKV má obrat přes sedm miliard eur

Ondřej Pavlík (44) před příchodem do DKV působil od roku 1994 v oboru informačních technologií, naposledy ve společnosti Tech Data jako její výkonný ředitel. Je absolventem Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a získal titul MBA na University of Calgary.  Nový ředitel české a slovenské pobočky bude jmenován v blízké budoucnosti.

DKV Euro Service je jednou z vedoucích servisních společností v oblastech logistiky a silniční přepravy, která již od roku 1934 nabízí profesionálům v dopravě řadu služeb zaměřených na optimalizaci nákladů a efektivní řízení vozových parků na evropských silnicích. Mezi ně patří například bezhotovostní platby za produkty a služby u více než 70 000 obchodníků se širokým portfoliem nabízených značek, a také služby jednotné úhrady mýtného nebo vratek daně z přidané hodnoty či spotřební daně. 

DKV Euro Service je součástí DKV MOBILITY SERVICES Group. Skupina je zastoupena ve 42 zemích, zaměstnává zhruba 930 pracovníků po celé Evropě a v roce 2017 dosáhla obratu 7,2 miliardy eur. Aktuálně je v oběhu více než 3,1 milionu servisních karet DKV a palubních jednotek u přibližně 170 000 zákazníků. Ve stejném roce byla karta DKV vyhlášena potřinácté za sebou „Nejlepší značkou“ v kategorii palivových a servisních karet.