Telefónica svou předvánoční kampaň postavila na rozšířené nabídce ve svém věrnostnímu programu O2 Extra výhody. „Naši nabídku výhod jsme rozšířili o novou nabídku partnerů, mezi nimiž je hračkářství Bambule, Tescoma, AlpinePro a Lékárny Lloyds. Výraznou slevu mohou zákazníci nově uplatnit také při nákupu skipasu ve čtrnácti skiareálech v České republice," uvedl ředitel marketingové komunikace Lukáš Antoš. V rámci programu nabídne operátor se slevou vybrané typy mobilů.

Podle průzkumu agentury Ipsos plánují na nákup vánočních dárků využít věrnostní nebo benefitní program více než dvě třetiny lidí, přitom slevy z těchto programů využívá až 90 procent populace. Nový věrnostní program O2 mohou využívat zákazníci mobilních i pevných sítí včetně uživatelů internetu.

Dotované telefony za korunu

Vodafone přišel s nabídkou sedmi dotovaných telefonů za cenu sedm korun, pokud se zákazník zaváže k určité minimální výši měsíční útraty. Vedle toho operátor připravil pro nové i nynější zákazníky limitovanou vánoční edici předplacených karet. S novou kartou zaplatí zákazník za hovor do vlastní sítě, který může trvat až hodinu, sedm korun. Do ostatních sítí vyjde na sedm Kč minuta hovoru. Zákazníci, kteří si Vodafone kartu bez limitu pořídí a aktivují do 31. ledna 2013, získají navíc 100 SMS do všech sítí na jeden měsíc.

T-Mobile od listopadu nabízí novým i současným uživatelům svých tarifů S námi bezplatné hovory v rámci sítě. Stávající klienti budou moci volat bezplatně tři měsíce, noví se smlouvou na dobu určitou získají 12 měsíců. Uživatelé vyšších tarifů při prodloužení smlouvy nebo podpisu nové získají po celou dobu její platnosti o třetinu nižší paušál.

Levnější internet

Vedle toho T-Mobile na konci roku nabízí Internet na cesty o čtvrtinu levněji a chytrý telefon se speciální vánoční slevou. Pro Twist zákazníky má T-Mobile hovory do všech sítí za polovičních 2,50 Kč za minutu.

Vánoce jsou pro operátory nejsilnější období v roce. Podle odhadů odborníků se na trhu v posledním čtvrtletí prodá jeden milion nových mobilních telefonů, což jsou zhruba dvě pětiny jejich celoročního prodeje.