Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Pepsi v Česku je na prodej, zájem má Mattoni

Praha - Společnost PepsiCo, světová dvojka ve výrobě nápojů, vyjednává o tom, komu prodat svůj byznys v Česku a v dalších zemích střední Evropy.

22.10.2012
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: ČTK

Podle dnešní Mladé fronty Dnes (MfD) mají zájem Karlovarské minerální vody (KMV). Obě firmy prý intenzivně jednají zhruba čtyři měsíce, prodej by se měl týkat i aktivit na Slovensku a v Maďarsku. Ani jedna firma ale nechtěla tyto informace komentovat.

Prodej Pepsi na tuzemském trhu by znamenal, že by výrobu a distribuci stejnojmenného nápoje a dalších značek jako Mirinda, 7up, Schweppes a vody a džusy Toma převzala jiná společnost.

Důvod pro odchod Pepsi je podle lidí z odvětví její slábnoucí postavení na českém trhu. V kolových nápojích zde patří až na třetí místo, nejen za Coca-Colu, ale i Kofolu. Na okraji zůstala i místní značka, kterou PepsiCo získala v roce 2000, vody a džusy Toma.

Autor: ČTK

22.10.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Kandidáti na prezidenta
SLEDUJEME ON-LINE
24 16

Netradiční debata: Deník pozval prezidentské kandidáty do vlaku

Angela Merkelová poté, co padla "Jamajka".
2 18

"Jamajka" klesla ke dnu, Německo míří k předčasným volbám

Výměnu pěti Čechů za Fajáda vyjednal Pelikánův bratr. Sloužil i jako pojistka

Výměnu libanonského agenta Alího Fajáda za pětici Čechů unesených v Libanonu vyjednal arabista a starší bratr ministra spravedlnosti Petr Pelikán. O výměně nejen vyjednával, ale při výměně také vyčkával v Bejrútu jako pojistka pro tamní vládu. Píše o tom server Aktuálně.cz na základě informací od čtyř vysoce důvěryhodných zdrojů. 

Ve školách chybějí kuchařky. Za pár let nebude mít dětem kdo vařit

Nízký plat a příliš tvrdá práce. Důvodů, proč se nikdo nehrne pracovat do školních jídelen, je mnoho. Situace se v metropoli navíc v posledních letech výrazně horší. „Už dva roky hledám vyučenou kuchařku. 

Havlovo planoucí srdce a tvrdý alkohol v Dukovanech: nejlepší videa víkendu

Podívejte se na krátký sestřih toho nejzajímavějšího, co zaznamenali redaktoři Deníku o víkendu 18. až 19. listopadu 2017.

Odstraňování billboardů zpomalují zákony i neznámí majitelé reklamních ploch

Odstranění nejméně šestnácti reklamních poutačů řeší nyní jen na Blanensku a Vyškovsku pracovníci Krajského úřadu Jihomoravského kraje.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT