„Prakticky tři roky jsme nesahali na ceny a nyní už nejsme schopni vstřebávat další růst nákladů. Jsme nuceni reagovat na vývoj trhu, růst cen vstupů," uvedl ředitel pivovaru Josef Hlavatý. Pivovar je nucen měnit ceny jak lahvového, tak sudového piva s ohledem na zdražování energií, základních surovin i služeb.

Pro konzumenty by to však nemělo být žádnou tragédií. Růst cen je pouze v jednotkách procent, řádově se jedná o desetihaléře. Pivovar produkuje řadu piv a speciálů a u každého druhu bude změna jiná, u některých piv ve větší míře, u jiných v menší. „Opravdu je to podle toho, jak nám naskákaly náklady u jednotlivých výrobků," ubezpečuje ředitel Josef Hlavatý. Rozdíly oproti dosavadním cenám rozhodně nepřekročí jednu korunu.

Náchodský pivovar je s výstavem kolem 120 tisíc hektolitrů ročně největším výrobcem piva v Královéhradeckém kraji. Zároveň si však drží renomé tradičního regionálního pivovaru, jehož výstav jde na odbyt především v jeho okolí.