"Je pro nás velké uspokojení, že v Rusku dosahuje značka Velkopopovický Kozel výsledků, které potvrzují, že ruským spotřebitelům chutná a mají ho rádi. Dokáže úspěšně konkurovat jak místním, tak importovaným pivům v prémiovém segmentu,“ uvedl Sergej Gazarian, manažer značky Velkopopovický Kozel v Rusku.

Velkopopovický Kozel byl na ruský trh v rámci licenční výroby uveden v roce 2002. Objem výroby zaznamenává obrovský nárůst a za období posledních dvanácti měsíců překročil hranici 1 000 000 hektolitrů. Velkopopovický Kozel se stal v Rusku „domácí“ značkou a je k dispozici po celém obrovském ruském území.

Na ruském trhu je Velkopopovický Kozel k dostání v lahvi a plechovce a také čepované v sudech. Velkopopovický Kozel se v zahraničí, kromě Ruska také například v Maďarsku, licenčně vyrábí podle tradiční české receptury pod dohledem českých sládků. Celkem se Velkopopovický Kozel prodává ve 25 zemích světa od Finska až po Austrálii.