Jen za loňský rok vzrostl její prodej o 52 procent, což ji posunulo na 56. místo v celosvětovém žebříčku destilátů. Vyplývá to z aktuálně zveřejněných údajů takzvané referenční databanky pro výrobce alkoholu (Impact Databank).

V této kategorii dosáhla Wyborowa v roce 2007 největšího růstu, když prodeje dosáhly celkem 1,8 milionů devítilitrových kartonů. „Největším trhem vodky Wyborowa je její domovské Polsko, kde se objem jejího prodeje v posledních dvou letech téměř ztrojnásobil a dnes činí devět milionů litrů,“ informovala Deník tuzemská mluvčí značky Eva Kotýnková.

Značka těží z omlazené image, za kterou vděčí zejména svému mezinárodnímu uznání autentického a tradičního kvalitního výrobku s dynamickou globální tváří. Vedle Polska jsou největšími trhy vodky Wyborova Francie, Itálie, Velká Británie, Mexiko, Kanada a Čína, ke stálému růstu však dochází na všech světadílech. K nejsenzačnějším nárůstům došlo ve Venezuele (63 %), Kanadě (17 %) a Brazílii (17 %); z trhů, které se nám nacházejí blíže pak v Polsku (92 %), Irsku (80 %) a v Belgii (18 %).

Vodka Wyborova se vyrábí a lahvuje výhradně v Polsku. Je však součástí mezinárodního koncernu Pernod Richard, což z ní dělá sesterskou značku tuzemské Becherovky.