Že se společnosti na českém trhu daří, ukazuje nejen pozitivní hospodářský vývoj, ale také výsledky mnoha nezávislých studií. Společnosti se podařilo obhájit loňské vítězství v soutěži Mastercard Obchodník roku 2018, kde zvítězila v oborové kategorii „Obchodník s drogerií a parfumerií“.

Poprvé se v uplynulém roce vybrané prodejny dm zapojily do soutěže Diamantová liga kvality, kterou pořádá Svaz obchodu a cestovního ruchu. Všech osm přihlášených prodejen si odneslo vysoká hodnocení, nejúspěšnější prodejnou se stala prodejna dm Velký Týnec v obchodním centru Olympia Olomouc, která si odnesla ocenění „Za vynikající kvalitu“. Svou pozici obhájila společnost dm i coby „Nejdůvěryhodnější značka“ v kategorii „Drogerie“, když počtvrté v řadě získala toto ocenění, které uděluje společnost ATOZ marketing. Již po sedmé v řadě se společnost dm hrdě hlásí i k vítězství v Czech Superbrands.

Začátkem roku 2019 byl zahájen projekt na rozšíření skladovacích prostor a aktuálně zahajuje společnost dm provoz nového skladu v Divišově určeného pro velkoobjemové zboží. V oblasti digitalizace investovala společnost dm v uplynulém období do internetového připojení prodejen nové generace.

„Tento nanejvýš potěšitelný výsledek je důsledkem permanentního procesu obnovy ve všech oblastech našeho ekonomického společenství, kdy je cílem každého spolupracovníka dm potřeby zákazníků nejen naplnit, ale dokázat zákazníky nadchnout pro nové myšlenky a zaujmout je novými nabídkami nebo službami,“ konstatoval Gerhard Fischer, předsedající jednatel společnosti dm Česká republika.

DM drogerie byla založena v roce 1973 v německém Karlsruhe. V České republice působí od roku 1993.