„Máme ambiciózní cíl se do roku 2020 zdvojnásobit,“ říká Dean Brabec, výkonný ředitel Arthur D. Little v CEE. „ Již od roku 2005 působíme na trzích České republiky, Slovenska, Rumunska, Bulharska a v bývalé Jugoslávii. Máme tam vybudovanou dobrou pozici, ale chceme být silnější. Uvažujeme o vytvoření clusteru, který bude operovat ve střední a východní Evropě, v Turecku a Rakousku. Za tímto účelem potřebujeme silný marketing,“ dodává Brabec.

Před příchodem do Arthur D. Little Eva zastávala vedoucí pozice v oblastech bankovnictví a poradenství. V posledních 10 letech vedla marketing a komunikaci Deloitte v ČR a na Slovensku, věnovala se též poradenství v oblasti strategie značky pro malé a střední podniky a mentoringu v podnikání. Svou kariéru zahájila jako novinářka. Hovoří plynně česky, anglicky, rusky a italsky.

„V průběhu své mnohaleté kariéry jsem pracovala pro významné mezinárodní společnosti, jejichž značky mají vysokou hodnotu. Marketingová podpora každé z nich v lokálním prostředí často vyžadovala unikátní řešení. Každý obor i každá firma, v nichž jsem působila, mi dokázaly nabídnout něco úplně jiného, stejně jako já jim. Nyní svými zkušenostmi mohu významně přispět k růstu globální značky Arthur D. Little nejenom v regionu střední a východní Evropy, ale také v Rakousku a Turecku,“ shrnuje Eva Usai Blumental.