"Lokální nabídky jsou gró našeho businessu, naší výlohou. Proto je pro nás letos důležité oslovit i zákazníky v regionech, kde jsme dosud dominovali právě jen nabídkou cestování a zboží. Například kategorie zábavy zahrnující různá zábavní centra, kterých nyní vznikají po celé republice desítky ročně, loni vyrostla o více než 30 procent," uvedla ředitelka společnosti Marie Chytilová s tím, že pro společnost je klíčové mít širokou nabídku v lokálních službách.

Společnost se nově zaměřuje na rozvoj nabídky a klientely v městech od 40.000 obyvatel. Ve Středočeském kraji toto kritérium splňují Kladno a Mladá Boleslav. "Dříve se společnost nejvýrazněji profilovala v Praze, Brně a Ostravě. S rostoucím vlivem mobilních aplikací a nákupů přímo z mobilních zařízení roste i vliv samotných regionů," informoval Holý.

Na tuzemském trhu funguje zhruba 50 aktivních slevových portálů. Mezi nejvyhledávanější segmenty patří kromě cestování například jídlo nebo wellnes. On-line slevový trh inulý rok oslavil pět let existence a za tu dobu Češi podle odhadů slevových portálů ušetřili při nákupech celkem přes deset miliard korun.