Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Spodní prádlo: nejlépe se prodává zboží od italských producentů

KROMĚŘÍŽ - Vyvinutější zákaznice si lépe vyberou z francouzských nebo španělských značek.

30.9.2007
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/David Tesař

Většina českých žen nosí pod šaty italské spodní prádlo. Italské značky totiž zaplňují české prodejny. Většina prodejců sází na klasické běžně nositelné prádlo, extravagance se spíše prodává přes internet.
Italské spodní prádlo je podle oslovených prodejců nejprodávanější. „Vyhovuje ženám střihově, navíc je ve střední cenové hladině,“ uvedla vedoucí zlínské prodejny My Secret Magda Váchová. Dodala, že italské podprsenky však mají velikost košíčků především B – C. „Vyvinutější zákaznice si lépe vyberou z francouzských nebo španělských značek,“ mínila.
Prodejci prádla musí sledovat módní trendy. „Inspirujeme se na veletrzích, například brněnském Stylu Kabo,“ řekla zástupkyně majitele kunovického e-shopu Pavel Malina Žaneta Bačíková. Při výběru sortimentu zboží prodejci dbají na estetičnost prádla, ale vycházejí také vstříc požadavkům zákazníků.
 
„Sledujeme módní časopisy, kde se obvykle prezentuje drahé spodní prádlo. Pak hledáme dodavatele, kteří nabízejí podobné kousky, ale v ceně dostupnější pro české klienty. Velmi nám tento výběr usnadňuje internet,“ zdůraznila Váchová. Nakupují přímo od výrobců a hlavních dodavatelů. „Odpadá tak mezičlánek v podobě skladů, což nám umožňuje udržovat přijatelné ceny,“ vysvětlila. Nejnovější kousky jdou nejprve do kamenných obchodů. „Jejich registrace do e-shopu trvá dva až tři týdny, proto se soustředíme spíše na prodej nadsezonního prádla,“ potvrdila Bačíková.
Nákup prádla přes e-shop má však své výhody. Zákazník si může vybrat zboží své oblíbené značky, o kterém ví, že mu sedí, za nižší ceny než v kamenných obchodech,“ poznamenala Bačíková.
Na internetu zákazníci najdou i odlišný sortiment než nabízejí běžné obchody. „Prodávají se tam lépe extravagantnější a odvážnější kousky,“ tvrdila majitelka kroměřížského velkoobchodu s prádlem Fashion Intimate Alena Marešová. Dováží americké zboží, které se odlišuje od klasického: jsou to především korzety, košilky, róby, pyžama a erotické prádlo.
„Prodejci jsou u nás ještě málo ochotni riskovat, jsou hodně konzervativní. Přitom závisí pouze na jejich šikovnosti, jak vystaví zboží, jak komunikují se zákazníky, aby prodali i méně běžné kousky,“ řekla. Výstřednější prádlo objednávají prodejny spíše po jednotlivých kusech.
 
„Většinou je zákazníci nakupují jako dárky. Jsou to například podvazky v klasických barvách bílé, černé a champagne, v zimním období jsou pak žádané červené,“ vyjmenovala Váchová.
Podle ní mladí lidé většinou hledají odvážnější kousky, starším více záleží na pevnosti materiálů. „Největší zájem je o hladké prádlo, do módy se ale vrací i krajka,“ konstatovala Váchová.
30.9.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto.
5

Vznikne dálniční obchvat Česka? Rodí se již v hlavách úředníků

Ilustrační foto.
7

Kolečka a kosočtverce. Pumpy mění označení nafty

Nepozvaný Cimrman a nejhlasitější skladba světa: zhlédněte nejlepší videa dne

Podívejte se na krátký sestřih toho nejzajímavějšího, co zaznamenali redaktoři Deníku od něděle 22. do pondělí 23. října 2017.

Za propad ČSSD a TOP 09 mohou podle politologa chyby i nepřesvědčiví lídři

/INFOGRAFIKA, ANKETA/ Povolební rozčarování zažívá strana, která od roku 2006 neměla méně než dvacet procent hlasů. Dramatický propad sociálních demokratů věštil předseda poslaneckého klubu Jeroným Tejc. „Varoval jsem před ním už na březnovém sjezdu strany,“ připomněl končící poslanec.

AUTOMIX.CZ

Tohle opravdu není Superb. Škoda v Číně prodává jednu zvláštnost

Pro Škodu je čínský trh velice důležitý, prodá na něm totiž nejvíc aut. Věnuje mu proto zvláštní pozornost, což je nově znát i na omlazené Octavii. Verze pro čínské zákazníky se totiž od té evropské poměrně dost liší. Samozřejmě to ale není poprvé, co jsou modely určené pro jiné trhy pozměněné.

Zákeřný meningokok vzal život mladé dívce

Život 18leté dívky si v Ostravě vyžádalo v minulých dnech meningokokové onemocnění. Onemocnění mělo v jejím případě velmi rychlý průběh. Mladá pacientka zemřela do 24 hodin poté, co se u ní projevily problémy.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT