Po uvolnění sankcí, uvalených na Německo ve Versailles, začala Deutsche Lufthansa rychle rozšiřovat své linky a koncem 20. let už pokrývala většinu Evropy a koketovala i se zámořskými trasami. Rozvoj, umožněný i velkými pokroky v oblasti světě letecké techniky (mimo jiné právě díky strojům značky Junkers), pak pokračoval i ve 30. letech, kdy se otevřelo například pravidelné spojení přes Atlantik do Jižní Ameriky. S druhou světovou válkou ale přišel zlom.

Letouny Lufthansy, jak se firma zkráceně jmenovala od roku 1933, začaly sloužit válečnému hospodářství. Civilní provoz až na výjimky zanikl, místa v letadlech byla jen pro důstojníky, průmyslníky a další lidi důležité pro fungování Třetí říše. Po druhé světové válce byla společnost zrušena a v roce 1953 pak vznikla nová Lufthansa. O dva roky později založili i v NDR aerolinky Deutsche Lufthansa, po prohraném právním sporu je ale museli východoněmečtí komunisté přejmenovat na Interfug.