"Veškeré příjmy z prodeje dálničních kuponů půjdou zpět do silnic a dálnic," uvedl ministr dopravy Dan Ťok, který výsledný nárůst prodeje vnímá jako závazek ministerstva vůči lidem, kteří si dálniční známku koupili. "Budeme se snažit, aby mohli (motoristé) bonusy v podobě nižších provozních nákladů, úspory času a také vyšší bezpečnosti jízdy na dálnicích a rychlostních silnicích řádně využívat," dodal Ťok.

Za pět měsíců se prodalo o 130.693 kuponů více než před rokem. Podle Státního fondu dopravní infrastruktury vzrostly prodeje u všech typů známek. Ročních a měsíčních kuponů se prodalo o 5,1 procenta více. Ceny dálničních známek pro osobní vozidla do 3,5 tuny se od roku 2012 nezměnily. Roční kupon vyjde na 1500 korun, měsíční na 440 korun a desetidenní na 310 korun.