Nejprodávanější značkou byla Škoda Auto. Její odbyt klesl v souvislosti s náběhem výroby nové Octavie, na kterou klienti čekali, o 18 procent na 15.084 vozů. V dubnu díky rostoucí poptávce po modelu Rapid byl prodej Škody nižší o 13 procent.

Druhý Volkswagen zvýšil za čtyři měsíce prodej o čtyři procenta na 5319 vozů. Třetí skončil Hyundai s poklesem o šest procent na 5113 prodaných aut, následují Ford a Peugeot.

Nejprodávanějším modelem mezi osobními auty byla Škoda Octavia s 5578 prodanými vozy, následuje Škoda Fabia s odbytem 3312 aut a třetí skončil Rapid s 1997 vozy. Zhruba třetinu kupců tvořily soukromé osoby a zbytek firmy.

Podle analýzy PwC přetrvává nízká ochota domácností i firem k utrácení kvůli nejistému vývoji ekonomiky. Prodej nových aut by se měl k růstu vrátit na konci roku.

Prodej lehkých užitkových aut letos klesl o pětinu na 2935 vozů. Nejprodávanější značkou byl Ford se 459 vozy před Fiatem a Volkswagenem.

Prodej nákladních vozidel vzrostl o téměř pět procent na 2299 aut. První je značka DAF se 466 registrovanými prodeji nákladních aut, druhý skončil Mercedes-Benz, který prodal o 32 vozů méně. Třetí MAN měl odbyt 372 vozů. Letňanská Avia, která letos v prvním čtvrtletí vyrobila jen jeden vůz, prodala do dubna v tuzemsku 70 aut a patří jí osmá příčka. Tatra prodala v Česku 41 vozidel. Prodej autobusů vzrostl o čtyři procenta na 272 vozů.

Celkový prodej motocyklů přes dubnový skokový nárůst klesl za čtyři měsíce o sedm procent na 4984 strojů. Nejvíce, 879 motocyklů, prodala Honda, následují značky Maxon a Yamaha.