Na trh postupně míří půl milionu krýglů a sklenic, jejichž podobu navrhl uznávaný český designér Jan Čapek. Dominantou je pohanský bůh Radegast reprezentující mužnost a sílu charakteru.

„Při tvorbě jsem přemýšlel nad tím, že pivo Radegast spojuje Moravu, přírodu a takové to opravdové chlapáctví. Proto u sklenice Radegast nešlo použít minimalistický design se strohými křivkami. Chtěl jsem, aby měla sklenice pohanskou atmosféru, kterou dokonale vystihuje bůh Radegast,“ vysvětlil designér.

Nová série skla postupně nahradí tu stávající ve všech hospodách a restauracích, kde je na čepu značka Radegast. Původní sklo ale z pultů nezmizí najednou.

„Z důvodu šetrného vztahu k přírodě v hospodách a restauracích staré typy sklenic doslouží. Odhadem za rok by ale již většina skla v provozovnách měla být nová,“ uvedl Pavel Kmínek, manažer značky Radegast.

Přečtěte si také:

Pivovar Radegast navštívili diplomaté z celé Evropské unie

Pivovar Radegast otevře své brány veřejnosti

Radegast uvařil desetimiliardé pivo

Radegast loni potvrdil pozici nejprodávanější pivní značky na Moravě