RegioJet zatím provozuje denně jeden pár denních spojů na trase Praha - Žilina - Košice a zpět. Od června navíc třikrát týdně jezdí noční spoje RegioJet, jejichž provoz se od prosincové změny jízdního řádu změní rovněž na každodenní. "Naše vlaky jezdí bez dotací a přestože máme jízdenky od devíti eur (asi 244 Kč), jsme na trase Praha - Košice ziskoví," uvedl Radim Jančura, majitel společnosti RegioJet.

Kromě spojů do Košic začnou od změny jízdního řádu v neděli 13. prosince 2015 vlaky RegioJet denně spojovat středoslovenský Zvolen a Banskou Bystrici s Žilinou a Prahou a dalšími městy v České republice. "Chceme být hlavním dopravcem na dálkových trasách mezi Českou republikou a středním a východním Slovenskem," dodal Jančura.

Soukromý železniční dopravce RegioJet ze skupiny Student Agency za pololetí po loňské ztrátě letos vykázal zisk 7,5 milionu korun. Do zisku se tak firma dostala poprvé od zahájení činnosti. Druhý soukromý konkurent státních Českých drah, společnost Leo Express, v letošním prvním pololetí snížil ztrátu na 38 milionů korun z 63,6 milionu o rok dřív.