Žluté vlaky do loňska jezdily na trase z Prahy na Ostravsko a některé spoje až do Košic a do Martina. Od prosincové změny jízdního řádu začal RegioJet vozit lidi také z Prahy do Starého Města u Uherského Hradiště. "Nárůst cestujících je daný zejména zvýšením kapacity souprav až na deset vagónů. Zavedli jsme také noční spoje a od nového jízdního řádu se prodloužil spoj do Martina až do Banské Bystrice a Zvolena," uvedl mluvčí Aleš Ondrůj.

Ziskové hospodaření podle Jančury umožnilo prodloužení souprav, díky nimž firma vytvářela vyšší tržby. Vlaky jsou zaplněné převážně v době dopravní špičky, tedy v pátek a v neděli.

Zhruba o čtvrtinu vzrostl loni počet cestujících také druhému soukromému dopravci na trase z Prahy do Ostravy Leo Expressu, a to na 1,1 milionu. Hospodářský výsledek dopravce neuvedl, pouze sdělil, že v prosinci se poprvé v historii jeho vlaky dostaly do zisku. České dráhy výsledky za jednotlivou trasu nezveřejňují.

Na Slovensku vlaky RegioJetu přepravily ve vnitrostátní dopravě, tedy mezi Bratislavou a Košicemi a také Bratislavou a Komárnem, kde jezdí společnost v závazku veřejné služby, 3,68 milionu cestujících. Jančura letos na podzim hrozil odchodem z dálkové linky z Bratislavy do Košic kvůli sporu se státním dopravcem ZSSK. Ten však nakonec ustoupil a většinu svých vlaků InterCity zrušil a ponechal pouze rychlíky.