Dosažení třímilionové hranice dělá podle tiskového mluvčího společnosti Michala Petrova z programu Karta výhod rekordmana mezi českými lékárnami a možná nejen mezi nimi. Ještě na počátku letošního roku využívalo výhody programu necelých 2,7 milionu klientů. Oživení přineslo zpřehlednění systému výhod, které se nově nevztahují jen na vybrané skupiny pacientů, ale na veškeré držitele věrnostních karet. 

„Rozšíření výhod pro všechny držitele mělo několik důvodů,“ říká generální ředitel sítě Dr.Max Daniel Horák. „Program je tak samozřejmě srozumitelnější a benefity se tedy lépe komunikují, ale především jde o to, že když přijde pacient s receptem na lék, pak to znamená, že je nemocný a potřebuje pomoc. Takové klienty musíme logicky upřednostňovat.“

Lidé slevy využívají

Základním benefitem pro všechny majitele Karty výhod je sleva na doplatek za léky ve výši až padesáti procent. Pacienti trpící diabetem mají dokonce možnost vyzvednout si inzulin bez nutnosti doplácet. Od letošního roku mohou navíc pouze účastníci věrnostního programu využívat akční slevy z reklamních letáků.

Klienti sítě Dr.Max poskytované benefity aktivně využívají. „S klientskou kartou si v lékárnách Dr.Max pořídí lék alespoň dvakrát týdně více než půl milionu pacientů,“ říká Michal Petrov. 

Karta sbírá ocenění

Věrnostní program, který na jaře 2015 zaznamenal výraznou inovaci i s ohledem na chystanou úpravu ochrany uživatelských dat GDPR, sbírá ocenění v České republice i v zahraničí. Krátce po své modernizaci získal ocenění Loyalty Magazine Award hned ve třech kategoriích. Komise zvolila Kartu výhod novým věrnostním programem roku a nejlepším programem v rámci střední a východní Evropy.

„Věrnostní program společnosti Dr.Max nabízí personalizovaný přístup, odměny i varování před vzájemnou interakcí používaných léčiv. Program představuje obrovský úspěch. Během devíti měsíců se zaregistrovalo více než 20 procent obyvatel České republiky,“ uvedl magazín Loyalty během vyhlášení.