Nominace do soutěže posílali odpůrci takzvaného sexismu. Nakonec se sešlo osmasedmdesát reklam, které se jim nelíbily. Organizátoři je roztřídili do tří kategorií. „Chtěli jsme zdůraznit různé projevy sexismu v reklamě. Nejedná se totiž vždy jen o nahé ženské tělo," zdůraznila koordinátorka programu Ženská práva jsou lidská práva Petra Havlíková.
Lidé tak hlasovali v kategoriích Ženy pouze jako objekty, Ženy pouze jako část těla, a další projevy sexismu. Nakonec se sešlo deset tisíc hlasů přičemž pro nejúspěšnější reklamu hlasovalo 1694 lidí.
Vedle nich vybírala své favority i odborná porota. „Poprvé jsme zachovali tyto kategorie i pro porotu, která je s tématem sexismu v reklamě dobře seznámená, a vytvořili jsme tak větší prostor pro porovnání názorů," řekla Havlíková.
vítězové:
Ženy pouze jako objekty:
lidé: reklama na půjčky firmy Day to Day se sloganem Potřebujete píchnout?
porota: reklama společnosti 100mega.cz se sloganem Kdo chce v srpnu zasunout