Celkové náklady činily 2,8 miliardy korun, přičemž největší podíl zde měly osobní náklady, a to 1,2 miliardy korun. Náklady na služby firma vykázala v objemu 1,02 miliardy korun.

Český internetový gigant zaznamenal i nárůst zaměstnanců, jejichž počet se zvýšil o 107 na 1304 pracovníků.

Dařilo se zpravodajství i obsahovým službám

Dařilo se především zpravodajství, obsahovým službám i prodeji tzv. programatické reklamy, tedy reklamy prodané a umístěné prostřednictvím služby Sklik nebo RTB. 

Seznam.cz - Ilustrační foto
Seznam se omluví za jízdní řády. S výrokem soudu ale nesouhlasí

Část tržeb z reklamy generoval tzv. feed na domovské stránce Seznamu. Ten nabízí odkazy na zpravodajský obsah od partnerských vydavatelů. Seznam jejich články umisťuje na domovskou stránku, která je nejnavštěvovanější na českém internetu, a tím jim generuje výrazně vyšší návštěvnost, čímž jim roste i příjem z reklamy. 

V poslední době se začal více zaměřovat na zpravodajství. Provozuje internetovou televizi Seznam.cz TV, která je zároveň vysílána v běžném pozemním vysílání.

Seznam.cz vlastní Ivo Lukačovič, přičemž celá skupina zahrnuje vedle domovské stránky s vyhledávačem také zpravodajské Novinky.cz a Seznam Zprávy, mapovou službu Mapy.cz, video portál Stream.cz nebo oborové weby Sreality.cz, Sauto.cz, Zboží.cz, Firmy.cz.

Denně jeho weby navštíví kolem osmi milionů reálných uživatelů.

Vlajkový obchod módního domu Versace v Miláně.
Michael Kors převezme módní dům Versace. Zaplatí za něj téměř 47 miliard korun