Až do neděle 15. května je automobilka Škoda na Slovensku přítomna nejenom v podobě flotily 40 vozů značky Škoda Auto pro pořadatele a hosty, ale i logy umístěnými na ledových plochách, mantinelech, či dresech a přilbách hned pěti mužstev a také během akcí na stadionech i na internetu. Prezentaci značky v neposlední řadě zvýraznil i nový firemní design, který byl poprvé představen milionovému televiznímu publiku.

„Angažmá v oblasti ledního hokeje je ústředním pilířem naši sponzoringové strategie a značnou měrou přispívá ke zvyšování známosti a image značky Škoda na světových trzích. Jsme hrdi na to, že se můžeme už po tak dlouhou dobu aktivně podílet na jedné z nejvýznamnějších sportovních událostí," shrnul Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti pro oblast prodeje a marketingu.

V knize rekordů

„Dlouhodobé partnerství automobilce mezitím vyneslo dokonce zápis do Guinessovy knihy rekordů za nejdelší hlavní sponzoring sportovního mistrovství světa v historii,“ podotýká mluvčí firmy Rudolf Dreithaler.

„Fakt, že se šampionát v ledním hokeji letos poprvé koná na Slovensku, je pro nás samozřejmě něčím mimořádným, neboť jako česká značka jsme v zemi našich sousedů silně zakořeněni. Navíc je 56 utkání mistrovství světa v Bratislavě a v Košicích skvělou příležitostí k tomu, abychom náš nový firemní design poprvé prezentovali milionovému publiku na celém světě," dodává Stackmann.

Sponzoring české automobilky se projevuje mnoha způsoby: během MS se kolem slovenských stadionů i v dalších městech pohybuje flotila 40 vozů značky Škoda. Mobilitu pořadatelů a hostů zajišťuje 33 vozů typu Yeti a sedm vozů typu Superb Combi.

Logo na dresech

Při každém utkání je ve středovém kruhu ledové plochy a na mantinelech viditelné nové logo značky Škoda. Navíc celkem pět týmů (Česká republika, Slovensko, Rusko, Norsko a Slovinsko) vyjelo na led s logem české automobilky na dresech a přilbách.

Automobilka pokračuje ve svých aktivitách i na internetu. Speciální internetová stránka k IIHF Mistrovství světa 2011, dostupná přes domovskou stánku www.skoda-auto.cz, nabízí vedle aktuálních informací o hokejovém sponzoringu značky například i interaktivní zábavnou aplikaci Staň se hokejovou hvězdou.

Hokejoví fanoušci, uživatelé zařízení iPhone 3G, 3GS, 4G a iPod Touch, si zde také mohou zdarma stáhnout Průvodce po IIHF MS 2011, který jim nabízí aktuální zpravodajství ze šampionátu včetně živého vysílání, program turnaje, výsledky utkání, zajímavé informace o týmech i jednotlivých hráčích, o dějišti mistrovství světa a mnoho dalších užitečných informací.

Čtěte také: Škoda Auto: Nový vůz představíme každého půl roku